Gossip Girl 5x10 "Riding in Town Cars With Boys"

Gårdagens Gossip Girl avsnitt var riktigt spännande, riktigt bra samtidigt som man blev helt förkrossad.

SPOILERVARNING!

Lily anordnar en fest så att Charlie kan göra sin formella debut i New York's societet, men Max sätter Charlie's framtida överklass liv i fara. Samtidigt funderar Dan på att bersätta sinna känslor för Blair som försöker klura ut vem hon borde vara tillsammans med, Louis, pappan till hennes barn eller Chuck, hennes livs kärlek.

Det här avsnittet var det bästa på länge, men det brukar ju avslutningar vara, en jobbig cliffhanger så hänger tittarna kvar till nästa avsnitt.

ÄNTLIGEN fick Blair och Chuck vara tillsammans igen men så hände det ofattbara, en bilolycka, man vet att Blair mår bra men inte Chuck. Det verkade som att han var död. Men jag tror verkligen inte att han är det, dom kan inte döda honom! Plus att man skulle ha hört att dom skulle ha ihjäl nån av huvudpersonerna. Jag underar dock hur det kommer gå med barnet, jag hoppas det överlever.

Jag hoppas att vi fått sett det sista av Louis och Dan tillsammans med Balir, Chuck ska det vara! Nu vill jag verkligen se nästa avsnitt men man måste ju vänta ända till januari! Suck!

Gossip Girl har premiär igen den 16 januari!


Kommentarer
Emma

Så himla jobbigt att det ska pausa så länge! :(

2012-01-01 @ 23:09:25
URL: http://whentears.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback