Hart of dixie 1x09 The pirate and the practise


Får ursäkta mig igen för att det inte blir så många inlägg för mig, min dator mår inge bra och jag har inte tillgång till en dator några längre stunder, men nu täntke jag i alla fall skriva om det senaste Hart of Dixie avsnittet!

Varning för spoilers!

Jag älskade det här avsnittet, detta och avsnitt 4 är nog mina favoritavsnitt så här långt!  Det här avsnittet var roligt, sorgligt, spännande och frustrerande och hade alla bitarna som gör ett avsnitt riktigt bra!

Huvudanledningen till att jag gillade det här avsnittet kan ju vara att det handlade mycket om Zoe och Wade och äntligen har Wade börjat inse sina känslor för Zoe! Men Zoe måste ju vara blind som inte märkte att Zoe försökte säga henne någonting! Hon borde vakna och se sig om någon gång!

Handlingen på det här avsnittet, men stadens historier gillade jag verkligen, det var väldigt roligt och jag gillade att Zoe i slutet var en del av firandet. Man kände på sig från början att hon inte skulle åka till New York och att hon till slut skulle spendera sin Thanksgiving i Bluebell istället.

Georges föräldrar hoppas jag att man slipper snart, gillar dem verkligen inte men jag gillar att Lemon äntligen sa ifrån, även fast hon gärna kunnat ta i ännu mer. Även med det här så visste man ju att dem inte skulle lämna staden, jag tror fortfarande inte att dem kommer vara tillsammans för evigt men jag tror att George kommer få reda på vad som hänt mellan Lemon och borgmästaren och att dem kommer skiljas åt då.

Kort sagt ett grymt bra avsnitt, lite förutsägbart men ändå riktigt riktigt bra!

Kommentarer
Isabelle och Lova

hej :) fin blogg titta gärna in på våran :)



Och du... :) din design e JÄTTE fin :) har du gjort den själv ? :)

2011-12-02 @ 18:13:41
URL: http://hpmupparna.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback