Lucka 14 - Love Actually


Lucka 14 är öppnad och här gömmer sig Love Actually, en romantisk komedi med en salig blandning av skådespelare. Bland andra Keira Knightly, Hugh Grant, Colin Firth, Gregor Fisher och Liam Neeson är med i filmen.

I filmen får vi följa livet runt jul i London för olika par som på olika rätt måste ta itu med sitt kärleksliv. Några letar efter den rätte, vissa är bara ute efter att ha en affär men även om personerna är av olika åldrar och är i olika situationer så är kärlek en gemensam nämnare.

Jag har sett den här filmen ett antal gånger och visst ger den julkänsla och visst har den en bra story men jag måste erkänna att det e något jag inte gillar med den. Den är inte jättebra tycker jag. Vissa karaktärer känns jobbiga och för mycket, och samma sak med vissa händelser. Det är en helt okej julfilm enligt mig, men inte mer än så.



Kommentarer
Malin

Älskar Love Actually haha, så himla skön rulle =)

2011-12-15 @ 15:17:02
URL: http://lifeinengland.devote.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback