Veckans kändis - Mandy Moore



Jag och Beatrice kommer börja med en ny sak här på bloggen, Veckans kändis, varje vecka så väljer vi ut en kändis och skriver om några av dess filmer. Vi kommer ta varannan vecka och eftersom jag kom på den här fantastiska idén så är det jag som börjar, och först ut, Mandy Moore!

Love wedding marriage (2011)
- Filmen handlar om nygifta Ava vars hela tro sätts på spel när hennes föräldrar bestämmer sig för att skiljas. Ava som är äktenskapsrådgivare känner sig tvungen att hindra skilsmässan till varje pris, problemet är att medans hon pysslar i hop ett äktenskap, så rasar hennes eget sönder.

Riktigt bra film, absolut inte den bästa som jag någonsin sett men helt klart sevärd och underhållande, jag gillar både Mandy Moore och Kellan Lutz som spelar hennes make så för mig är den här filmen en man bara måste se!

License to wed (Bröllopsprovet) (2007) - Det förlovade paret i filmen måste genomgå ett innan-äktenskapsprogram innan dem kan bli vigda i kyrkan de vill gifta sig i och bli vigd av prästen dem vill ha. Som del av kursen måste dem på många otroligt orginella sätt prövas på alla sätt och vis för att bevisa att deras äktenskap kommer hålla.

Inte i närheten en 5 poängare, men underhållande och småspännande är den absolut, den har en liten larvighetsstämpel men om man vill se en lättare komedi är den helt klart sevärd.

Tre systrar och en mamma (2007) - Millys mamma tar saken i egna händer när hennes dotter aldrig verkar hitta den rätta kärleken. Hon skriver in sin dotter på en nätdejtingsajt och försöker hitta prince charming själv, men hon tänkte inte riktigt igenom konsekvenserna av sina egna planer.

Jag har sett den här filmen massor av gånger och den är fortfarande lika bra, med riktigt bra skådespelare så är den helt klart i toppen av min lista över komedifilmer. Riktigt bra och underhållande.

En prinsessas dagbok (2001) - Mia får plötsligt reda på att hon är en prinsessa av ett litet land brevid Frankrike och kastas in i rollen som gör att hon måste byta klädstil, gångstil, kompisar, ja allt, för att passa in på sin nya titel.

Jag fullkomligt älskade den här filmen och den andra när dem kom ut, jag såg på dem om och om igen, jag har växt upp lite, dem är inte mina favoriter längre, men när jag känner för att bli lite nostalgisk så kan jag fortfarande sätta på den här filmen och bli lika underhållad som jag blev för 10 år sedan.

Jag har också sett Trassel (rätt underhållande) American Dreams (Lite sådär) Saved! (Älskade den första gången, gillar den inte alls nu) med Mandy Moore men kände inte att jag kunde skriva om alla för inlägget skulle bli för långt då, men hör av er om ni vill att jag ska skriva om någon av den så fixar jag det!

Jag har skrivit om Mandy Moores A walk to Remember i ett annat inlägg och det kan du hitta du här!



Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback