21 Jump Street


Filmen 21 Jump street, som är influerad av serien med samma namn som Johnny Depp gjorde sitt stora genombrott i, beräknas komma på bio i mars 2012.

Nu har trailern kommit, filmen som har bland annat Channing Tatum och Jonah Hill i rollerna, ska vara en lite roligare nytolkning av serien. Jag är en enormt Johnny Depp fan och jag har sett en hel del 21 jump street avsnitt och jag har väldigt svårt att tro att någon skulle kunna göra detta bättre än honom. Men jag gillar också Channing Tatum och ser fram emot att se honom försöka sig på en sån här roll. Vad jag tycker om Jonah Hill tar vi någon annan gång. Jag är skeptisk över filmen men jag kommer absolut se den och ge den en ärlig chans.

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback