90210 4x10 "Smoked Turkey"


Jag såg just på det nya avsnittet av 90210 "Smoked Turkey" och det var riktigt bra.

SPOILERVARNING!

I det här avsnittet strävar Dixon efter ett förhållande med en beständig Adrianna medan Ivy och Raj's förhållande påverkas av deras konstanta bråkande. Liam försöker planera en Thanksgivings middag för gänget, och en oväntad gäst dyker upp. Naomi försöker visa sin kärlek till Austin och kan Annie hamna i knipa på grund av sitt förhållande med Patrick?

Somsagt så gillade jag verkligen det här avsnittet. Jag gillade speciellt stunderna mellan Annie och Liam och jag hoppas verkligen att det kommer att utvecklas till att dom blir tillsammans igen. Dom är ju det perfekta paret. jag gillar även att Silver har tagit lite distans från Navid (som inte har varit med i två avsnitt nu föresten, vart har han tagit vägen?) Jag gillar inte dom som par.

Gillar inte vad som hände mellan Ivy och Raj dock, först att dom bråkade så där men sen när Ivy verkligen öppnade sig så ljög Raj. Jag vet att han försöker göra henne en tjänst genom att försvinna nu när han vet att cancern inte är borta. Men jag ösnkar att han hade varit ärlig.

Jag förstår att Dixon och Adrianna har massa gemensamt nu när dom båda varit drogberoende och bla bla bla, men dom ska inte vara tillsamans! Ursch och fy! Kan fortfarande inte bestämma mig om jag gillar Austin och Naomi, dom växer på mig även om jag saknaar Naomi med Max.


Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback