Gossip Girl 5x8 "All the Pretty Sources"


Jag såg nyss klart på veckans avsnitt av Gossip Girl "All the Pretty Sources" som var riktigt bra.

SPOILERVARNING!


Serena planerar Blairs bridal shower och för att Blair inte ska få reda på några detaljer så har Serena gett ut lite falsk information om festen. Dan och Chuck spenderar dagen ihop eftersom de inte blivit bjudna till Blairs fest men Dan bestämmer sig för att dyka upp ändå. Nate och Serena lyckas få fram viktig information för Dianas krig mot Gossip Girl men brottas med om de ska använda den eller inte.

Jag gillade det här avsnittet, det hände mycket och man ville ha mer när det tog slut. Jag gillade att Serena och Blairs vänskap verkligen kom fram i slutet av avsnittet. Om deras vänskap förvann skulle serien inte ha så mycket kvar nu känns det som.

Chuck var där för Dan vilket var lite udda men ändå riktigt fint, Chuck är verkligen en annan person, den person man alltid har velat att han ska vara. Hoppas bara att det håller i sig. Det han gör mot Blair är ju det mest osjälviska han gjort under hela serien känns det som. Men jag hoppas ändå att det blir som två igen, och nu när Blair vet sanningen känns det som att det finns en chans ändå. Det verkade ju också som att Blair called off the wedding men eftesom man sett bilder från inspelningen av bröllopet så undrar man ju.

Jag gillar att Diana åkte sin väg, hoppas att hon håller sig borta. Nate ska inte vara med henne. Undrar vad det är med Nates morfar, vad han och Diana håller på med. Hoppas man får reda på det snart, och den där bilden som hon hittade på sig själv i en av mapparna från Barts kassaskåp, jag vill veta vad den gjorde där!

Riktigt bra avsnitt!



Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback