Megalodon


Såg precis klart på filmen Megalodon, jag letade i Voddlers arkiv igen efter fler guldkorn men den här gången hittade jag tyvärr bara sand.

Megalodon handlar om världens största oljerigg och om ett filmteam som skickas dit för att dokumentera den djupaste borrningen genom tiderna. Men någonting går fel under borrningen och dem öppnar upp dörren till en värld som blivit begravd sen före istiden, och dörren till hemmet hos en 11ton tung Megalodon(Jättehaj) som levt där i 60miljoner år. Arbetarna på oljeriggen och filmteamet är alla i livsfara när dem kämpar för sina liv från detta blodtörstiga monster som inte visar bärmhärtighet för någon.

Jag var skeptisk inför den här filmen, den har inte fårr bra betyg på Voddler heller, men jag tänkte att jag kan ge den en ärlig chans, jag gillar hajar och jag gillar verkligen Hajenfilmerna, i alla fall den första. I alla fall så gick jag in med ett öppet sinne och jag blev besviken. Dåligt gjort, dålig handling och dåliga skådespelare. Det är riktigt svårt att säga någonting positivt om den här filmen men om jag ska säga någonting positivt så gillade jag slutet ganska mycket, det gjorde det spännande. Men förutom det så känns allting väldigt B och det är riktigt synd för om rätt personer gjort filmen så skulle den säkert kunnat bli riktigt bra. Den är ändå från 2002 så jag tycker att dem skulle kunnat gjort den hundra gånger bättre än vad den är. Synd, riktigt synd.

Filmen finns att se gratis på Voddler för dem som är medlemmar där!


Orignalbild här

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback