Supernatural 7x07 "The Mentalists"


Jag såg nyss klart på nya Supernatural avsnittet "The Mentalists" vilket var riktigt bra. Många nyare SPN avsnitt har gjort mig besviken men det här var faktiskt riktigt bra.

SPOILERVARNING!

Jag gillar det faktum att det är spöken som det handlar om, det känns lite old school SPN och jag gillar att dom försöker komma tillbaka till det att bröderna åker ut på olika jobb. Det har varit flera säsonger nu där det bara handlat om änglar och djävulen och allt det där. Men jag tror att många håller med mig när jag säger att jag gillar den här typen av avsnitt bättre. Det är kasnke just därför dom har börjat gå tillbaka till det, på grund av fansens begäran.

Jag gillar även att Sam och Deans förhållande är på rätt spår igen, gillar aldrig när dom bråkar och inte kommer överens. Så att Sam fick förståelse för det Dean gjorde och att Dean förklarade hur han kände var nog bra.

Började dock tänka på idag under avsnittet att dom under alla sju säsonger nästan inte har haft några förhållanden med tjejer, Dean hade ju Lisa där ett tag och Sam's enda förhållande är med Ruby som var en demon och visade sig bara utnyttja honom. Så det kasnke är dags att dom får lite mer kärlek snart? Eller vad säger ni?

Vad tyckte ni om avsnittet?

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback