Supernatural 7x08 "Season 7, Time for a Wedding!"



Eftersom jag har varit bortrest i helgen så har jag inte kunnat sett nya Supernatural avsnittet förrän nu, men nu när jag har sett det så tänkte jag skriva några rader om vad jag tyckte.

SPOILERVARNING!

I det här avsnittet är bröderna i Las Vegas där Sam gifter sig med det fanatiska Supernatural fanet Becky. Sam och Becky åker till Delaware för att starta sitt liv som nygifta och Dean följer efter för att undersöka ett antal mysteriska dödsfall av solk som precis har fått någon slags önskan uppfylld.

Avsnittet var bra, jag gillade att man vart lite förvirrad i början eftersom Sam skulle gifta sig men det visade ju sig vara på grund av att Becky hade fått en önskan uppfylld. Det var ju en crossroadsdemon som dom hade och göra med och dom har vi ju träffat på under många avsnitt förrut. Men hellre det än att de kommer på någonting nytt som gör serien sämre vilket dom har gjort flera gånger förrut.


Kommentarer
Martina- Fotoblogg

Hej! Fin blogg :)

Följ gärna mig via Bloglovin' eller Blogkeen!



Ha en super bra dag!

Martina

2011-11-14 @ 14:27:59
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback