Supernatural 7x9 "How to Win Friends and Influence Monsters"


Förlåt att jag har varit lite efter på serie fronten. Jag såg det nya Supernaturalavsnittet i Lördags men det har inte blivit av att jag har skrivit om det.

SPOILERVARNING!

Sam, Dean och Bobby gömmer sig fortfarande från the Leviathan men dom tar fortfarande jobb. Den här gången letar dom efter något som dom tror är en Jersey Devil. Men det visar sig istället vara en man som försvunnit en tid tillbaka och nu har förvandlats till en hyperaktiv kannibal efter att ha ätit en smörgås skapad av the Leviathan.

Det här avsnittet var spännande, det hade flera OMG! moments och det gillar jag. Jag gillar Bobby och när alla tre jobbar tillsammans. Jag gillar inte ledargubben av the Leviathan, han Dick Roman. Jag hoppas vekrligen inte att Bobby är död där bak i bilen, då blir jag pissed. Längtar till nästa veckas avsnitt!

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback