Tips i TV Tablån - Adventureland

Ikväll visas filmen Adventureland med Kristen Stewart och Jessie Eisenberg på TV11 klockan 21.00.

Året är 1985 och James drömmar om en sommar i Europa går i crash när hans föräldrar inte har tillräckligt med pengar. Han tvingas istället skaffa ett jobb på den lokala nöjesparken, Adentureland. Där träffar han Emily, de blir snabbt vänner och James utvecklar känslor för henne. Vad han dock inte vet är att Emily redan har ett annat förhållande.

Det här är en sådan film som man blir förvånad över hur bra den faktiskt är, när jag såg den hade jag inga höga förväntningar på den. Kristens prestationer brukar kunna vara okej och Jessie hade jag ingen direkt uppfatting av så jag gick helt enkelt in med ett öppet sinne. Det är oftast då man blir så där glatt överraskad som jag blev när jag såg den. Har sett den några gånger efter det också och den har varit lika underhållande varje gång.

Så se till att inte missa den om ni sitter i TV soffan ikväll!

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback