The Vampire Diaries 3x7



Nyaste avsnittet av The Vampire Diaries "Ghost World" var riktigt bra som vanligt även om jag saknade lite Damon och Elena scener.

Det var defenitivt inte det bästa avsnittet den här säsongen men det hade många bra stunder. Jag är glad att ordningen blev återställd när det gällde spökena, även om jag inte gillar att Anna och Jeremy inte kan vara tillsammans. Jag är glad över att det är över mellan Bonnie och Jeremy, har aldrig gillat dom tillsammans.

Det var helt enkelt ett bra avsnitt och jag längtar tills nästa vecka så att man kan få se fortdättningen, det slutade ju riktigt spännande.


Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback