The Hitcher (2007)


The Hitcher är en nyinspelning av skräck-thrillern med samma namn från 1986. I huvudrollerna kan vi se Sophia Bush, Sean Bean och Zachary Knighton.

Filmen handlar om det unga paret Jim och Grace som under en regnig kväll på New Mexicos vägar erbjuder sig att skjutsa en mystisk liftare som visar sig vara en mördare.

Jag hade förväntat mig att den här filmen skulle vara mycket läskigare, jag är ingen skräckfilms person och därför var jag lite skeptisk men jag tyckte ändå att den verkade bra så jag ville se den ändå. Men jag behövde ju inte direkt oroa mig över att den skulle vara läskig för det var den verkligen inte. Den var dock väldigt spännande och ibland väldigt blodig. Jag tycker att den var helt okej, skådepelarna gör ett bra jobb och det var roligt att se Sophia Bush i något annat än One Tree Hill. Sean Bean har jag i princip bara sett i Game of Thrones så det var roligt att även se honom i en helt annan roll.



Kommentarer
johanna

åh jag älskar denna filmen, den kanske itne är super läskig men jag tycker michael bay har gjort ett riktigt snyggt jobb med filmningen och platserna och så. plus att man inte ska klaga på snyggas Sophia Bush och Zachary Knighton :) duuuktiga skådespelare båda två :D

2012-04-09 @ 21:44:34
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback