Flipped

Drama/Komedi baserad på boken med samma namn, från 2010 med Madeline Carroll och Callan McAuliffe i huvudrollerna.
 
Ända sedan Bryce och Juli fräffades för första gången när de gick i tvåan så har Juli varit förälskad och drömmer om den dagen då hon ska få kyssa Bryce. Bryce känner dock inte likadant och tycker att Juli mest är konstig och han försöker undvika henne så gott det går. Men i åttonde klass förändras allt, Bryce börjar se Juli's bra egenskaper och Juli börjar inse att Bryce inte riktigt va den hon trodde.
 
En söt historia om ung kärlek och om hur livet inte är en dans på rosor även om man bara är ett barn. Jag gillade filmen som helhet även om det inte är en sån film jag skulle se flera gånger. Men den var definitivt sevärd och det är en ritkigt rörande film. Skådespelarna gör ett bra jobb trots sin unga ålder.
 

Kommentarer
Sara - Ensamstående mamma

Den ska skrivas upp ska-se-filmlistan :)

Svar: Det låter bra det!//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-08-02 @ 15:00:46
URL: http://dolphin.blogg.se
Lina

Jag såg trailern till denna filmen för första gången eftersom jag köpt några filmer från 2010 och den lockar mig. Flipped få nog bli ett framtida köp.

Svar: Det låter bra! //Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-08-04 @ 14:11:27
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback