Life Unexpected Säsong 1

Jag började för ett tag sedan att kolla igenom serien Life Unexpected från 2010 och jag har nu sett klart på första säsongen, så här kommer mina tankar om serien.

Skådespelare:
Britt Robertson, Shiri Appleby, Kristoffer Polaha mf.
 
Antal avsnitt: 13
 
Jag vet faktiskt inte varför jag inte har sett den här serien tidigare, jag visste nästan innan att jag skulle gilla den. Det är inte en sån där jättebra serie som man bara måste se nästa avsnitt av men den är ändå riktigt bra. Själva storyn är bra och de lyckas hålla det intressant hela tiden så att man vill se vidare. Även skådespelarna gör ett bra jobb, jag har sett Britt Robertson i någon film tidigare och även i The Secret Circle (Hon verkar inte ha så tur med långvariga serier) men jag måste säga att jag gillar hennes insats i Life Unexpected mycker mer än något annat jag har sett henne i. I TSC kunde jag tycka att hennes karaktär var mest irriterande, men det kasnke hade mer med hur karaktären var skriven att göra än Britt's skådespeleri. De andra skåespelarna är också bra, inget märkvärdigt sådär, men helt okej. En ganska tjejig serie som är underhållande helt enkelt.
 
TV11 visar just nu säsong 2 av serien.
 

Kommentarer
Amantha

Sjukt bra blogg, verkligen värd att tipsa om!

Svar: Tack så mycket! :)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-08-27 @ 20:39:20
URL: http://www.amanthas.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback