Sam Claflin får rollen som Finnick Odair i 'Catching Fire'

 
Nu är det officiellt, efter att länge ha varit en av fansens favoriter så har Lionsgate nu gått ut med att Sam Claflin har fått rollen som Finnick Odair i uppföljaren till 'The Hunger Games'. Finnick är en föredetta vinnare av Hungerspelen som nu återkommer för att delta i The Third Quarter Quell. Tidigare har vi kunnat se Sam i filmer som 'Pirates of the Caribbean: At Worlds End' och 'Snow White and the Huntsman'.
 
Det nu även klart att Jenna Malone kommer att spela Johanna Mason och Lynn Cohen har fått rollen som Mags. Filmen förväntas ha premiär i November 2013.
 
Jag tycker att Sam Claflin är en riktigt bra skådesoelare och även om jag inte riktigt föreställde mig Finnick såhär när jag läste boken så tror jag att han kommer göra ett bra jobb.
 
Tror ni att Sam kommer att passa i rollen?
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback