Teen Wolf Season 1

Amerikansk tv-serie från 2011 med bland andra Tyler Posey, Crystal Reed och Dylan O'Brien i huvudrollerna.
 
Scott är en helt vanlig, något tafatt tonåring som en kväll blir attackerad av en varulv och på så sätt ärver han förbannelsen själv. På köpet får han även de fiender som kommer med att vara en varulv.
 
Jag började titta på den här serien när den var ny och såg kasnke tre avsnitt innan jag tröttnade, men eftersom jag hört så mycket om att den blir bättre och bättre så tänkte jag att jag kunde ge den en chans till. Mycket riktigt blev den bättre ju mer man såg och det tog inte lång tid innan jag var fast. Det negativa med serien är specialeffekterna som är riktigt usla och även hur de ser ut när de blir varulvar är nästan lite skrattretande. Men om man kan bortse från det och fokusera på resten så är det en riktigt bra serie. Jag har nu börjat se säsong två och jag tror redan att den säsongen kommer att vara mycket bättre än den första. Så om ni inte sett den här serien så ge den gärna en chans.
 

Kommentarer
Towe

Det är lätt att tro att det är en dålig serie eftersom den går på MTV. Men det är verkligen en bra serie som bara blir bättre och bättre.

Svar: Jag håller med! :) //Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-08-15 @ 00:09:23
URL: http://escaperealiity.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback