Home Alone: The Holiday Heist

Komedi från 2012 med Christian Martyn, Jodelle Ferland och Malcolm McDowell med flera.
 
Den femte "Ensam Hemma" filmen handlar om Finn Baxter och hans familj som flyttar från California till Maine. Finn är livrädd och tror att deras nya hus är hemsökt av ett spöke och sätter ut fällor i huset för att fånga det. En kväll åker Finn's föräldrar iväg och han blir ensam hemma med sin syster när det visar sig att Finn's "spöke" egentligen är tre tjuvar som har deras hus som mål.
 
I brist på annat så bestämde jag mig att se den nyaste filmen av de ensam hemma filmer som gjorts under åren och mina förväntningar var verkligen nere i botten efter att både trean och fyran var riktigt dåliga. Ändå lyckades jag bli besviken, den här filmen är verkligen inte bra någonstans, över huvud taget. Hädan efter håller jag mig till de två första filmerna, de enda som är någonting att se.
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback