Sons of Anarchy Säsong 1-2

För inte många dagar sedan alls så bestämde jag mig för att börja kolla på Sons of Anachy, vet inte riktigt varför egentligen eftersom det inte alls känns som min slags serie. Men jag vart positivt överraskad och på bara några dagar så har jag sett klart de två första säsongerna. Till mitt försvar så är ju säsongerna faktiskt bara 13 avsnitt långa. Men jag har verkligen fastnat vilket är riktigt roligt, har inte haft någon serie att sträckse på länge, i alla fall inte någon där jag verkligen ville se avsnitt efter avsnitt. 
 
För er som inte vet så handlar serien om motorcyckelklubben Sons of Anarchy, men den här serien är så mycket mer än bara massa motorcycklar, vapen och våld. Så om ni har funderat på att se den men inte gjort det på grund av att det troligen inte är en serie för er så gör det ändå tycker jag! Ni kanske bli glatt överraskade som jag. 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback