Min Brors Flickvän

Igår såg jag filmen Min Brors Flickvän, eller Dan In Real Life som den heter på engelska. En komedi med Steve Carell i huvudrollen.

Filmen handlar om Dan Burns som är änkling och har tre döttrar. När han åker på en familjeträff hos sina föräldrar stöter han ihop med Marie i den lokala bokhandeln. Han blir genast förtjust i henne och det är första gången han haft känslor för en kvinna sedan hans hustru dog. Men snart visar det sig att Marie är tillsammans med Dans bror Mitch och under helgen blir Dan alltmer förälskad i sin brors flickvän.

Jag är inte jätteförtjust i Steve Carell som skådespelare, hans framföranden brukar kunna vara lite för överdrivna på nått sätt för min smak. I den här filmen var han dock helt okej. Jag gillade filmen överlag, det var en helt okej film. Det är ju absolut inte den bästa jag sett men den är sevärd om man inte har något bättre för sig. Vill man dock ha lite mer kvalitet ska man nog fortsätta leta.








Kommentarer
Linnea



Svar: Älskar scenen jag med och låten!

Men jag fattar inte varför många behandlade henne sämre för att hon skjöt Trey, det var ju för att han höll på att ha ihjäl Ryan och sen blev hon utsparkad från skolan för att ha räddat någons liv..WTF!?

2012-01-07 @ 23:34:40
URL: http://tvshowsfans.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback