Pretty Little Liars 2x14 "Through Many Dangers, Toils and Snares"

Bättre sent än aldrig. Tänkte ta och skriva lite om veckans avsnitt nu när jag äntligen har lite tid och ork. Först ut är Pretty Little Liars avsnitt 2x14 "Through Many Dangers, Toils and Snares".

Det är en månad sedan "A" satte dit tjejerna för mordet på Alison. Spencer avvisar Toby, Hanna återförenas med Caleb och Lucas svarsjuka sida kommer fram. Aria och Ezra berättar för Arias föräldrar om deras förhållande, vilket inte går sådär jättebra. Tjejernas förhållande är inte som det en gång var efter det att de arresterades.

Ett minst sagt efterlängtat avsnitt från min del. Inte blev jag besviken heller, satt som klistrad under hela avsnittet. Riktigt spännande var det verligen.

I börjat vart jag lite WTF när Spencer och Toby började bråka, men som tur var var det ju bara för att lura "A". Äntligen står de inte bara och tar emot all skit från "A" utan de gör någonting vilket jag gillade starkt. Och de fick ju ut någonting av det. "A's" mobiltelefon. Ska bli riktigt spännande att se vad som händer.

Älskar Hanna och Caleb tillsammans asså. Måste erkänna att jag har en liten crush på Tyler Blackburn också. Aria och Ezra berättar för hennes föräldrar. Minförsta tanke va typ shit vad ska hända. Gick ju sådär men nu har dom ju i alla fall talat om sanningen. De är ju det bästa paret i serien och de måste vara tillsammans. Annars jävlar. Nu längtar jag efter nästa avsnitt, bara några dagar kvar.


Kommentarer
Anonym

Hejsan fin blogg du har! kolla gärna min nyss börjat med den :) !

2012-01-08 @ 22:13:17
Anonym

hej hej!

jätte fin blogg du har,btw gjorde headern själv?

puss och kram!<3

2012-01-09 @ 07:59:42
URL: http://aiksupportrarna.webblogg.se/
JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Hejsan bli meldem här?:http://www.supergratis.se/?r=87521

Varför?

Jag tycker du kan det. PÅ hemsidan ska man samla ihop poäng och välja en produkt man kan samla åt som kameror mobiler och andra saker...

Man samlar poäng genom att tipsa om sin egen länk eller gå med i gratis och inte gratis tävlingar det väljer man själv!!

Men jag tycker du ska gå med här du kommer inte ångra dig LOVAR!



KRAM JOSEFINGARD.BLOGG.SE

2012-01-09 @ 15:16:36
URL: http://josefingardblogg.se
Filmer & Serier

Har länkat nu! Ta gärna en titt!

2012-01-09 @ 21:55:57
URL: http://filmerochserier.wordpress.com

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback