Kommande film - People Like Us

Genre: Drama
 
Skådespelare: Chris Pine, Elizabeth Banks, Michelle Pfeiffer, Olivia Wilde mfl.
 
Releasedatum: 29 Juni 2012 (USA)
 
Filmen handlar om en man som får en stor summa pengar av sin far som han bara får behålla om han ger en del av dem till en kvinna och hennes barn, senare kommer det fram att kvinnan är hans halvsyster och att hans pappa haft många hemligheter från honom.
 
Verkar vara en film helt i min smak, lite smårolig, spännande och sorglig, kommer absolut se den när den kommer till Sverige! 
 
 

Kommentarer
Lina

Jag tycker jag får lite romantiska vibbar mellan syskonen där och det måste ju vara fel, så därför måste jag se filmen.

Svar: Sv: Precis det jag tänkte, kan bli riktigt intressant :P mvh Sandra The movie Diaries
themoviediaries.blogg.se

2012-07-01 @ 22:09:14
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback