She's Out of My League

She's Out of My League eller I Min Vildaste Fantasi som den heter på svenska är en romantisk komedi från 2010 med Jay Baruchel och Alice Eve i huvudrollerna.

Kirk är en helt vanlig kille som jobbar som säkerhetsvakt på flygplatsen i Pittsburgh med sina bästa vänner. Men hela hans liv vänds upp och ner när han träffar Molly, en smart, snäll och vacker blondin. Men Kirk vet att bara i sin vildaste fantasi kan han få en tjej som henne. Eller...?
 
Jag hade inga som helst förväntningar på den här filmen, jag har tänkt se den ett tag nu men har aldrig kommit till skott eftersom den inte verkade sådär jättebra. Men jag vart glatt överraskad, den har både humor och romantik vilket jag gillar. Skådespelarna är väl medelmåttiga, inga super framföranden direkt men samtidigt helt okej. Det är en sån där lättsam film som gör att man blir på bra humör.
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback