Pretty Little Liars 3x01 & 3x02


Det var enfterlängtad säsongspremiär av Pretty Little Liars för mig förra veckan, särskilt nu när det är så tomt på serier. Här kommer i alla fall mina tankar om de två första avsnitten den här säsongen.

3x01 "It Happened That Night"

Gillar att tjejerna verkar glada och lyckliga på nått sätt, när dom tror sig ha A bakom bom och lås. Det är bara Emily som inte har kommit över Maya's död och som är deppig och till och med verkar ha blivit lite alkis. Jag är inte särskilt förtjust i den sidan av henne om jag ska vara ärlig.

Jag gillar att Spencer är lycklig tillsammans med Toby och att Hannah och Caleb fortfarande tillsammans. Aria och Ezras relation går även den framåt nu när de nästan har Arias mamma på deras sida. Dom är så fina ihop så jag håller verkligen tummarna för att inget ska komma emellan dom nu.

Mona är lite creepy, och det där att hon såg Allison var lite förvirrande. Undrar vad dom vill säga med det, Mona log ju liksom mot henne. Mona verkar ju hur som helst inte riktigt ha alla hästar hemma om man säger så.

3x02 "Blood Is the New Black"

Mona är fortfarande lika creepy, om inte mer! Nu torterar hon sig själv med en pincett också. Gud vet varför, facinerad av blod? Försöker få sig själv att känna något? Eller så är hon bara allmänt psycho. Hannah verkar ju inte få ur henne så mycket vettig information heller så.

Hatar hela Wren/Hannah/Caleb blir avundsjuk grejen, blir det något mellan Hannah och Wren så blir jag lite less. Han verkar alltid vilja ha vad han inte kan ha känns det som, och när han inte kunde få spencer så går han efter en av hennes kompisar? Nej jag hoppas det inte blir så.

Jag tänkte redan från början att det var Allison som la dom där örhängena i soffan bara för att göra saker och ting värre. Meredith kände ju inte igen dom sen heller så det måste ju vara förklaringen. Allison var sjukt manipulativ och en kass vän. Varför ville alla va vän med henne igen?

Dela gärna med er av era åsikter!


Kommentarer
World of fantasy

Jag trodde också från början att det var Alison som "planterade" örhängena där... Hon har ju aldrig visat någon sida där hon är en god vän direkt.

2012-06-18 @ 12:57:29
URL: http://worldofffantasy.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback