Justin Bieber - Never Say Never

Alla har väl hört talas som den här filmen? Den har tagit mängder av tjejer med storm och jag kände att jag måste ju se vad alla pratar om, därför såg jag för ett tag sen Justin Bieber - Never Say never.

Vad filmen handlar om tror jag alla kan gissa, det är en dokumentär om Justin Bieber där man får följa honom på hans My World turné och lära känna honom och får reda på hur han växte upp och hur han tog sig dit han är idag. Det är en film med massor av information, musik och dans och man får en inblick i hur hans liv ser ut. I filmen ser man också Usher, Miley Cyrus och Jaden Smith.

Jag kan ju börja med att säga att jag inte är något speciellt stort fan av Justin Bieber, jag har lyssnat lite på hans låtar och han är duktig men det är inte mer än så så jag kan inte kalla mig själv ett fan. Anledningen till att jag ville se filmen var att alla verkligen har verkat gilla den jättemycket och jag ville se om även jag skulle bli så berörd av hans historia, tyvärr blev jag inte det. Jag förstår att om man är ett stort fan så är det jättekul att få följa sin idol och "lära känna honom" i en hel film, men eftersom jag inte är det så får jag se den som en film i helhet, och den imponerar inte på mig. Jag tycker den var ytlig, lite tillgjord och ganska ointressant. Den är bra gjord för att vara en dokumentär och det är roligt att dem gjorde den i 3d för att den skulle förlora lite av dokumentärkänslan. Jag gillar också att det är mycket musik och inte bara fakta men överlag så imponerar filmen tyvärr inte på mig.

Men som sagt, om ni är ett fan så se den, ni kommer säkert gilla den mer.

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback