On the Road

Amerikanskt drama från 2012 med bland andra Sam Riley, Garrett Hedlund och Kristen Stewart i huvudrollerna.
 
Den unge författaren Sal Paradises liv vänds upp och ner när individualisten Dean Moriarty och hand nyblivna fru, 16-åriga Marylou, anländer. De reser genom landet tillsammans och på vägen stöter de på en salig blandning av människor som alla ger inverkan på deras resa. Samtidigt så jobbar Sal på en bok som kommer att handla om Dean och deras liv tillsammans.
 
Tyvärr kändes denna film som 2 timmar och 19 minuter av bortkastad tid. Jag hade inga direkta förväntningar av filmen men ändå vart jag besviken. Visst, den har sina stunder då den e helt okej och skådespelarna gör ett bra jobb, men överlag så är det enligt mig en tråkig film som jag definitivt aldrig kommer att se igen.
 

 

Kommentarer
felicia

denna vill ju jag se men blir ju orolig när man ser en dålig resenation av filmen, höhö.

2012-12-17 @ 12:16:37
URL: http://efji.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback