Ny Serie: Beauty and the Beast

Tänkte dela med mig om mina tankar kring Beauty and the Beast, en ny serie med Kristin Kreuk och Jay Ryan i huvudrollerna.
 
En sen kväll blir Catherine och hennes mamma anfallna av maskerade än och hennes mamma blir skjuten till döds. Catherine lyckas fly ut i skogen men blir snart ifattjagad men just när männen ska skjuta henne så kommer ett mystiskt odjur och räddar henne.
 
Jag hade inte så högs förväntningar på den här serien så jag blev varken besviken eller glatt överraskad. Stryn intresserade mig inte för fem öre, skådepelarna var meddelmåttiga och jag kom på mig själv att sitta och göra annat istället för att kolla. det är inget nytänk alls utan det känns som att man redan vet vad som kommer att hända. Ingen serie för mig helt enkelt. Kommer inte att förtsätta titta.
 

Kommentarer
sarah

Jag gillade verkligen den här! Synda att du inte gjorde det :)

Svar: Ja det va synd, men et var inte min sorts serie helt enkelt, och jag följer så pass många serier redan att jag får lov att välja bort dom som inte är sådär jättebra.
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-13 @ 19:50:23
URL: http://seriefreak.blogg.se
sarah

Synd att*.. inte synda.. haha :)

2012-10-13 @ 19:52:01
URL: http://seriefreak.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback