Supernatural 8x01 "We Need To Talk About Kevin"

Som jag har längtat. Igår hade äntligen Supernatural premiär och idag kunde vi se avsnittet "We Need To Talk About Kevin" här i Sverige.
 
Dean är tillbaka från purgatory och upptäcker att Sam har gett upp deras jagande efter övernaturliga väsen. De åker iväg för att hitta Kevin som lyckats ta sig ur Crowley's grepp och när de väl hittar honom så har han nyheter om ett ord från Gud som säger att de kan stänga portarna till helvetet för alltid.
 
Sam känns sådär jobbigt känslokall på något sätt när Dean kommer tillbaka, så som han va när han inte hade nån själ. Det gillar jag inte, gillar inte heller att han inte ens hade försökt att hitta Dean under hela året som han var borta. Men man fick ju ändå se lite an hans mänskligs sida när han hade kört på hunden. Men det kunde ändå va lite mer broderlig kärlek enligt mig.
 
Är det någon mer än jag som stör mig lite på hur lik storyn är den som var när Dean hamnade i helvetet? Att han ett år senare bara är tillbaka hux flux liksom. Men efter 8 säsonger kanske man får leva med lite återanvända storys. Hoppas att det inte blir så mycket tjat om Leviathans och skit den här säsongen utan att det går tillbaka lite till hur serien såg ut de tidigaste säsongerna. 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback