The Secret Life of the American Teenager läggs ned

De resterande 12 avsnitten av den femte säsongen av The Secret Life of the American Teenager som kommer att visas på TV i USA i mars blir seriens sista. På grund av dåliga tittarsiffror så har ABC Family bestämt sig för att inte förnya serien för ännu en säsong.
 
Jag har inte kollat på The Secret Life på sedan det hade premiär 2008, gillade själva storyn men jag klarade bara inte av det dåliga skådespeleriet och de irriterande karaktärerna. Så för mig har inte denna nyhet någon betydelse men det e alltid tråkigt när en serie går i graven och för de som följer och gillar serien så är det extra tråkigt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sofia

Jag gillade verkligen de första säsongerna och tyckte att den var lite små rolig. Men Det senaste har den verkligen inte varit bra (även om skådisarna har blivit mycket bättre) ;)Men ibland är det bra att en serie läggs ner och ger plats för något nytt...

Svar: Jag gillade den också i början och jag tror jag såg nästan hela säsong ett innan jag insåg att det inte var bra alls. Håller med om att det säkert kan komma något mycket istället.
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-11 @ 09:07:58
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback