The Vampire Diaries 4x01 "Growing Pains"

Äntligen är TVD tillbaka! Avsnittet var awesome även om det medförde blandade känslor i alla fall för min del.
 
SPOILERS!
 
Elena är nu vampyr, vet inte om jag ska gilla det eller ogilla det, det är liksom bara Matt kvar nu som är mänsklig. Jag har alltid gillat grejen att hon har varit människa och på på grund av det sårbar, att Damon och Stefan har behövt vara där för att se till att hon inte har blivit skadad. Men samtidigt ska det bli roligt att se henne som vampyr. Somagt blandade känslor för min del.
 
Jag önskar att Klaus kunde ta och försvinna, visst han har bidragit till en del bra i serien men jag har aldrig gillat honom. Över huvud taget. Och att han och Caroline ska bli tillsammans är en big no no för mig, hoppas verkligen att det aldrig kommer att hända. Så ja, jag är lite butter över att behöva drass med Klaus ännu en säsong men jag får väl försöka bortse från det. 
 
Sedan valde Elena, Stefan, vilket vi egentligen fick reda på redan förra säsongen och nu är det bekräftat. Är lite smått sur över att Elena och Damon aldrig ens har fått en chans. Hoppades på att nu när Elena kom ihåg allt som Damon hade raderat ur hennes minne så skulle hon ändra sig. Men icke sa nicke. Synd tycker jag. 
 
I helhet så var det ett bra avsnitt och det ska bli intressant att se vad den här säsongen kommer att bjuda på!
 

Kommentarer
Nathalie

Men varför går det inte på tv? :o

Svar: Serien hade premiär igår i USA och därför kan man ännu bara se avsnittet på internet, om jag inte minns fel så har den nya säsongen premiär på Kanal 6 någon gång i December!
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-12 @ 12:18:52
URL: http://lovelymusic.blogg.se
Andrea

Åh, jag såg precis klart den avsnittet! (dock så tror jag (och hoppas av hela min kropp) att Elena och Damon i framtiden kommer få en chans!)

Svar: Jag hoppas verkligen också det!
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-12 @ 15:24:12
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se
Towe

Håller med dig om Klaus och Caroline. Nej tack säger jag bara! Hoppas verkligen inte det kommer bli nått där, men är dock rädd för det.

Även om det ser mörkt ut för Damon och Elena just nu så tror jag ändå det finns hopp. Skulle ju vara dö tråkigt om hon stannar med Stefan heela säsongen.

Svar: Ja det ser ju inte så lovande ut för oss som inte vill se Klaus och Caroline tillsammans. Jag hoppas verkligen att det blir Damon och Elena i alla fall för ett tag! Nej precis, det skulle ju inte bli bra utan lite drama ;)
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-12 @ 16:28:45
URL: http://escaperealiity.blogg.se/
sarah

IT'S BAACK! wohooo!

Svar: Äntligen! :D
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-10-13 @ 09:12:54
URL: http://seriefreak.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback