Greys Anatomy 9x01 "Going, Going, Gone"

Bättre sent än aldrig, tänkte dela med mig av mina tankar kring säsongsstarten av Greys Anatomy som började i fredags.
 
SPOILERS!
 
Vet inte ens var jag ska börja, som tur är har jag hunnit smälta avsnittet lite nu då jag var en enda röra efter att det var slut. Det har kommit riktigt många sorgliga avsnitt av Greys förrut men det här tar nog nästan priset, at Mark dö hade jag ingen aning om innan eftersom jag hållt mig borta ffrån spoilers och annat. Jag visstge naturligtvis efter säsongsavslutningen att han var i dåligt skick. Jag jag hoppades ändå med hela mitt hjärta att de skulle låta honom leva. Men sån tur hade inte jag. Vilket resulterade i massvis med tårar när jag förstod att han verkligen var borta. Mark var definitivt en av mina favoritkaraktärer och tiden han och Lexie var tillsammans så var dom mitt favoritpar.
 
Trodde även ett bra tag att även Arizona var död men det visade ju sig tack och lov att det inte var så. Det har ju inte blivit så bra om de hade lämnat Callie ensam att ta hand om Sophia. Längtar efter nästa avsnitt där man kommer få se vad som verkligen hände där ute i skogen. Är särksilt nyfiken över vad som hände med Arizonas ben.
 
En glad överaskning (som jag i och för sig hade läst om men helt glömt bort) var att Tina Majorino som spelade Mac i Versonica Mars har fått en roll i serien. Vet dock inte om det är en gästroll eller om hon kommer att vara kvar. Så det var ett riktigt känslosamt avsnitt vilket i och för sig dde flesta Greys avsnitten är men ändå. Ska bli spännande och se vad som händer den här säsongen.
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback