The Collection

(Jag hittade ingen bättre trailer som gick att ladda upp, men spola fram till 0.13, då börjar trailern) 
 
Genre: Skräck
 
Skådespelare: Christopher McDonald, Josh Stewart mfl.
 
Releasedatum: 30 November 2012 (USA)
 
Detta är fortsättningen på den kända filmen The Collector.
 
En kille lyckas på något sätt fly från en fällofylld fest där någon tillfångatar vackra Elena och gör henne till en del i dennes udda samling. Istället för att få vila ut sig på sjukhus så blir killen tvingad av Elenas rika pappa att hjälpa till att hitta hans dotter till varje pris. Han tvingas in i "samlarens" lager på jakt efter Elena, frågan är om någon av dem kommer ut igen.
 
Jag såg The Collector för ett tag sen (recension här) och jag tyckte den var relativt bra så jag måste se den här när den kommer. Den verkar inte lika bra som föregångaren, vilket uppföljare sällan är, men jag ska absolut ge den en chans och jag hoppas bli överraskad.

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback