What to Expect When You're Expecting

© Noble Entertainment
 
Komedi från 2012 med Cameron Diaz, Jennifer Lopez, Elisabeth Banks, Chase Crawford, Anna Kendrick med flera.
 
I den här filmen får vi följa med fem par och deras väg in i föräldraskapet, en resa fylld av glädje, lycka, oväntade vändningar, sorg, vånda och allmänt kaos.
 
Hade väldigt höga förväntningar på den här filmen då jag verkligen gillar ensamble filmer, men jag kanske hade lite för höga förväntningar. Det är en riktigt bra film men jag vart ändå lite smått besviken. Skådespelarna gör dock ett utmärkt jobb och filmen håller hög kavitet igenom, men det var själva storyn som jag tyckte kunde ha varit lite annorlunda. Men somsagt, helt klart en bra film som jag rekomenderar.
 
 
(Premiär den 26 September)

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback