Brave

Brave eller Modig som den heter på svenska är en animerad familjefilm från 2012 med röster av bland andra Kelly Mcdonald, Billy Connolly och Emma Thompson.
 
Sedan urminnes tider har berättelser om storslagna strider och mystiska legender gått i arv till kommande generationer bland de karga och hemlighetsfulla högländerna i Skottland. I Modig får en ny berättelse sin början när den modiga Merida konfronterar traditionen, ödet och de mest fruktansvärda odjur.
 
Jag har en speciell platsi mitt hjärta för animerade filmer då jag gillar hur mysiga och härligt barnsliga dom är. Den här filmen är inget undantag, den är mysig och lämnar en med en lyckokänsla i kroppen. Dock vart jag lite smått besviken då den inte var riktigt så bra som jag hade hoppats. Tyvärr kändes den lite långtråkig på sina håll och sjävla handlingen känds inte alltid jättespännande. Men över lag så är det ändå en helt okej film.
 

Kommentarer
DelenaSweden

Nu är det dags för Delena Swedens Blog Award!

Dags att nominera bloggar, så nominera din egen blogg eller din favorit blogg här: http://delenasweden.blogg.se/2013/february/blog-award.html#comment

Ber om ursäkt ifall du inte gillar kommentarer som den här.

//Delena Sweden crew

2013-02-26 @ 16:33:10
URL: http://delenasweden.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback