Fyra nya serier i höst

Det kommer en hel del nya serier i höst så jag tänkte göra ett inlägg eller två där jag skriver om några kommande serier och mina tankar kring dom. Måste bara varna er att jag säkerligen inte kommer vara sådär jätteprositiv eftersom jag är ganska besviken på höstens nykomlingar.
 
 
Titel: Mom
 
Kanal: CBS
 
Genre: Komedi
 
Mina tankar: Verkar som en helt okej komediserie med mycket protensial att bli något bra. Anna Faris spelar huvudrollen som Chrisy vilket jag gillar.
 
 
Titel: Super Fun Night
 
Kanal: ABC
 
Genre: Komedi
 
Mina tankar: Jag är lite sådär velig nä det kommer till Rebel Wilson, jag har gillat henne i en del filmer men avskytt henne i andra. Den här serien verkar lite smått överdriven, men också ganska annolunda. Kan bli både en flipp eller flopp.
 
 
Titel: The Tomorrow People
 
Kanal: The CW
 
Genre: Drama
 
Mina tankar: Jag stör mig lite på den här trailern, dels för att serien verkar väldigt lik filmen Jumper men även för att handlingen verkar aningen överdramatiserad. Men ändå är det något som tilltalar mig, så jag ger den säkerligen en chans i höst.
 
Titel: Star-Crossed
 
Kanal: The CW
 
Genre: Drama
 
Mina tankar: Det här med övernaturligt och Sci-Fi verkar vara CW's nya grej, något jag stör mig på en aning. Jag skulle mycket hellre se en gammal hederlig dramaserie om vanliga ungdomar i high school än dessa övernaturliga serier om Aliens och annat. Star-Crossed känns annars som en typisk kärlekshistoria om "förbjuden" kärlek som börjar bli allt för vanlig nu för tiden.
 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback