Kommande film: Iron Man 3

 
Genre: Action/komedi
 
Skådespelare: Robert Downey Jr, Gwyneth Paltrow mfl.
 
Releasedatum: 24 April 2013 (Sverige)
 
Iron man är tillbaka i den tredje filmen i serien. Den här gången möter Tony Stark sin starkaste och mest onskefulla fiende hittils, The Mandarin. Tony Stark är nära att förlora allting som betyder någonting för honom och bestämmer sig för att söka upp den skyldige. Han måste ta till alla krafter och talanger han har för att rädda allting från att gå i spillror. 
 
Jag har kommit att bli ett stort fan av "superhjälte-filmer" och jag gillade Iron man filmerna och älskade The Avengers som karaktären också är med i. Jag ska absolut se den här filmen, den är ett måste för mig och jag tror inte det blir så svårt att övertala några att se den med mig heller.

Kommentarer
Michelle Johansson

Den filmen måste jag se! Iron Man är den bästa av dom alla superhjälte filmerna :)

Svar: Ja, dem och Thor är riktigt bra! :D
themoviediaries.blogg.se

2013-03-20 @ 09:25:59
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback