90210 4x12 "O Holly Night"

Jag såg precis klart på dagens avsnitt av 90210 som är det sista avsnittet för i år av serien, den återkommer precis som alla andra serier i Janiari nästa år.

SPOILERVARNING!

Naomi har fått jobb som öärling på vad som visar sig vara Hollys mammas Party Planning företag, nu måste hon hjälpa till på Holly's födelsedagsfest som hon redan blivit bjuden på. När Holly får reda på hur det ligger till blir hon inte glad och ger igen på Naomi, med Austin. Annie försöker fortfarande komma på ett sätt att få Marlas pengar och lyckas till slut, men innan dess så honner hon och Liam falla tillbaka i gamla banor. Navid försöker sätta dit sin farbror men blir påkommen och Silver går vidare från honom.

Det var ett juligt och bra avsnitt den här veckan, jag gillade det verkligen. Det var spännande och samtidigt hade det såna där men-va-fan-håller-du-på-med stunder. Jag gillade att Annie och Liam hade sin lilla stund där även om jag inte tror att det kommer att bli något, det verkar ju som att det alltid är något som kommer ivägen för dom två. Annie sa ju att hon ville vara med honom men jag skulle tror att tjejen som körde på Liam kommer att komma emellan. har den känslan bara.

Att Silver och Navid inte är tillsammans längre kunde jag inte bry mig mindre om, har aldrig gillar dom två tillsammans, vet inte heller vad jag tycker om Adrianna och Dixons förhållande, går lite upp och ner för mig. Ibland tänker jag att dom e okej tillsammans och ibland bara nej.

Det var två gästskådepelare i dagens avsnitt som man kände igen, Vinnie från Jersey Shore, vilket jag inte direkt bryr mig om eftersom jag inte kollar på det. Sedan var det Arielle Kebble som bland annat har spelat Lexie i The Vampire Diaries. Tydligen så kommer hon få en återkommande roll och det är därför jag tror att hon och Liam kommer att ha nån slags romantisk grej. Men vi får se helt enkelt, gillar í alla fall henne som skådespelerska så det var roligt att hon har fått en roll.

90210 är tillbaka igen den 10 Januari!


Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback