One Tree Hill Season 9 Trailer


Äntligen säger jag bara! Nu är en trailer för säsong 9 av One Tree Hill här, den allra sista säsongen. Jag har ju skrivit tidigare att inspelningen är avslutad och nu har även alla inspelningsplatser tagits bort. Lite sorgligt sådär, att det verkligen är slut efter så många år. Kommer bli riktigt roligt att se vad som händer i den här säsongen och jag ser fram emot när Lucas kommer tillbaka. Tycker dock att det var dåligt av Hilarie Burton att inte ens komma tillbaka för ett avsnitt. Men men så är det.

One Tree Hill har säsongspremiär den 11 Januari 2012

Kommentarer
Karin - Mitt hörn av universum

Jag har bara sett lite av OTH. Typ till de första avsnitten på säsong 3. Har tänkt att kolla på mer. Men har inte direkt haft tid. Så är ingen "expert". Men herregud, vad har de gjort med Lucas hår?

2011-12-08 @ 10:11:28
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback