New Year’s Eve

I fredags var jag, Bea och en till kompis på bio och såg komedin New Year’s Eve, en riktigt underhållande film som man bara måste se!

Filmen utspelar sig i New York under festernas högtid, nyårsafton. Man får följa ett gäng människor vars historier skiljer sig drastiskt men som alla sammanflätas på ett eller annat sett. I filmen medverkar bland annat Ashton Kutcher, Zac Efron, Hilary Swank mm, en riktigt kändispackad film alltså.

Jag hade stora förhoppningar på den här filmen, har längtat efter den jätte länge jag och måste säga att jag inte blev besviken den här gången! Riktigt rolig utan att bli larvig, riktigt bra skådespelare och jag gillar att den har mörka stunder också. Riktigt bra gjord och den som inte har lust att fira nyår i New York efter att ha sett den här filmen är galen! Grymt bra! Påminner mycket om Valentines day, inte konstigt eftersom det är samma som gjort den här, men jag måste säga att jag nog gillar den här ännu mer än vad jag gillar valentines day, eller i alla fall lika mycket.



Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback