Girls - Säsong 1


Härom dagen var det säsongsavslutning av serien Girls och idag såg jag klart på första säsongen. Tänkte dela med mig om mina tankar om den första säsongen och vad jag tycker om serien.

Jag såg det första avsnittet när serien hade premiär i mitten av April och gillade den, men inte så mycket att jag satt och längtade efter nästa avsnitt. Glömde helt bort den och inte förrän för någon vecka sedan så sträcksåg jag de avsnitt som kommit ut. Men även om jag gillar serien som helhet så har den sina wtf moments där man funderar varför man egentligen sitter och tittar på den.

Den är annorlunda mot mycket annat som finns där ute och jag måste ändå ge lite cred för nytänk. Den påminner mer om brittiska serier än de som man ser i USA, troligen på grund av att sex är ett huvudämne och det är en del sex scener och ganska mycket naket. Letar man efter något nytt att se så tycker jag definitivt att man ska ge den en chans, men det är nog inte en serie som faller alla i smaken.


Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback