The Vampire Diaries 4x07 "My Brother's Keeper"

 
SPOILERVARNING!
 
Kände att jag fick lov att få ut mina känslor om det här avsnittet. Jag är lite pissed måste jag erkänna, kan dom
inte bara få låta Elena och Damon få vara tillsammans? Kan dom inte få va lyckliga i fem minuter liksom? Nej nu är det som att Elena är Damons lilla slav och gör allt som han säger. WTF! Jag blir så sur på dessa himla manusförfattarna så det är inte sant. jag hade verkligen sett fram emot det här avsnittet för att Damon och Elena äntligen skulle få en chans, och så kom hela sire bond grejen som a slap in the face. 
 
Och hur irriterande är inte Caroline då? Visst hon har ingen anledning till att gilla Damon, men hon får det att låta som att han är djävulen men Stefan är gud eller nått. Han har ju gjort minst lika hemska saker som Damon har gjort. Sen går hon och säger ja till en dejt med Klaus liksom, den som gjort mest ont och gjort livet ett helvete för alla hennes vänner. Hon har verkligen ingen rätt att säga åt andra vad som borde och inte borde göra. 
 
Ja som ni förstår är jag liite smått irriterad sådär. Eller väldigt mycket. Men jag tänker ändå uppskatta alla fina Delena scener som vi fick i det här avsnittet. Förlåt för att det här inlägget bara vart en enda röra.
 
Avslutar med denna... just because they're perfect.
 
 

Kommentarer
Andrea Gunnarsson

Jag måste hålla med dig! Jag vill också att Elena och Damon borde få några minuter "ifred".

Svar: Ja verkligen, det är som att dom hela tiden måste ha något som kommer ivägen för dom, vilket jag blir riktigt irriterad på!
//Beatrice
themoviediaries.blogg.se

2012-12-01 @ 11:48:05
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se
Sofia - En blogg om tv-serier

eftersom jag är team stefen och jag ÄLSKAR Caroline så tycker jag att hon har all rätt framför allt med tanke på hur Damon har behandlat henne (framför allt i säsong 1) och Stefen var den som hjälpte henne när hon blev vampyr. Så Caroline är den som har mest rätt av alla att klaga på Damon...

Svar: Jo jag håller med om att hon har rätt att inte gilla Damon, men hon ska inte komma o klaga på Elena när hon själv håller på med Klaus som gjort så mycket värre saker. Och sen så tänker hon inte på allt bra som Damon faktiskt har gjort för Elena utan bara det dåliga och med Stefan är det tvärt om, där bryr hon sig inte om alla gånger som han har sårat henne. Det är min åsikt.
themoviediaries.blogg.se

2012-12-03 @ 10:01:24
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback