The Originals Upplockad & Hart of Dixie Förnyad

Goda nyheter för alla Original fans där ute, The CW har nämligen plockat upp serien trots att pilotavsnittet inte hade jättebra tittarsiffror. 
 
Själv vart jag inte direkt imponerad av avsnittet, jag har aldrig varit något stort fan av the original family och om det är någon som gör mig iriterad på är det Klaus. Jag kan verkligen inte förstå att alla verkar gilla honom så mycket. Blir sjukt less när de dödar karaktärer som jag verkligen gillar men de jag ogillar, som Klaus och Bonnie, dom får minsann överleva. Ja jag får se om jag kommer se på den nya serien eller inte, ska bli skönt att bli av med Klaus i TVD i alla fall.
 
I andra CW nyheter så kan jag meddela att Hart of Dixie har blivit förnyad för en tredje säsong. Mina åsikter om dne här serien går verkligen upp och ner. Jag älskade den när Zoe och Wade var tillsammans men nu känns det inte alls lika roligt att titta. Jag hoppas verkligen att det inte blir något mellan Zoe och George. George kan gärna få gå o gräva ner sig någonstans, gillar verkligen inte hans karaktär.
 
Även Beauty and the Beast har blivit förnyad för en andra säsong.
 

Kommentarer
felicia

jag fattar inte heller varför alla gillar Klaus

Svar: Tack! Äntligen någon som håller med mig :)
themoviediaries.blogg.se

2013-04-29 @ 00:05:35
URL: http://efji.blogg.se
Sofia - En blogg om tv serier

Jag är tvärt om, jag kan nästan sluta se på tvd nu när Klaus inte är med, han har varit anledningen att ja har stått ut med allt Elena gnäll under hela säsongen... :)

2013-04-30 @ 13:06:26
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback