Love and Honor

Romantiskt drama från 2013 med Liam Hemsworth, Teresa Palmer och Aimee Teegarden med fler i huvudrollerna.
 
Under en permission lämnar Dalton och Mickey armén för att åka och hälsa på Daltons flickvän. Då händer det den kaxige Mickey allra minst hade väntat sig - han blir förälskad i en av hennes kompisar. Och plötsligt är han mitt i en kamp mellan kärleken och plikten.
 
Jag gillade den här filmen faktiskt, den har romantik, drama, lycka, sorg, allt som en film behöver för att falla mig i smaken. Den har lite Nicholas Sparks känsla över sig och jag älskar ju alla filmer som har gjorts på hans böcker så det var kanske inte så konstigt att jag gillade den här. Skådespelarna gjorde överlag ett bra jobb, några är dock bättre än andra. En bra film helt enkelt.
 


Kommentarer
Lina - A Film and TV Freak Like Me

Det påminner lite som den där andra filmen med Amanda Seyfried och Channing Tatum, en film vars namn jag inte kommer ihåg just nu... Dear John kanske..

Svar: Ja den påminner absolut om Dear John, och den är ju baserad på en Nicholas Sparks bok så :)
themoviediaries.blogg.se

2013-03-03 @ 18:11:35
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Lina - A Film and TV Freak Like Me

Böcker säger ju tyvärr inte mig ett smack =) Men jag misstänker att hon ligger bakom Dear John också.

Svar: Den här filmen är inte baserad på en bok, men Nicholas Sparks har skrivit Dear John bland annat och den här filmen hade lite samma känsla som filmerna som baseras på hans böcker brukar ha :)
themoviediaries.blogg.se

2013-03-03 @ 21:02:37
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Hanna

var såg du den? kan inte hitta den någonstans..

Svar: Här kan du se filmen online, klicka bara på "continue as free user" :) http://www.putlocker.com/file/172AE78AA8A19E05#
themoviediaries.blogg.se

2013-03-05 @ 12:44:54

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback