The First Time

Romantisk komedi från 2012 med Dyan O'Brien och Britt Robertson i huvudrollerna.
 
Dave, som går sista året i high school, tillbringar mestadelen av sin tid med att tråna efter en flicka han inte kan få. Aubrey går näst sista året i skolan och är en tjej med konstnärliga ambitioner som har en snygg pojkvän men som inte varken förstår henne eller bry sig. Även om de går i olika skolor, så träffas Dave och Aubrey på en fest när båda går ut för att få lite luft. En oskyldig konversation leder snart till något mer och under loppet av en helg så upptäcker Aubrey och Dave hur det är att bli kär för första gången.
 
Jag gillade den här filmen, den är en sådär härligt mysig feel good film. Det var nån gång som den kändes lite långsam men överlag så gillade jag både handlingen och skådespelarna som jag tyckte gjorde ett bra jobb. Det är en känsloladdad film som både är rolig och lite sorglig ibland, och efterssom jag som gillar känslosamma så tyckte jag om den.
 
 

Kommentarer
Emma Mornell

Har letat överallt för att kunna se filmer online. Så vart såg du den? :)

Svar: Här har du en länk till där du kan se filmen online, klicka bara på "continue as free user" :) http://www.putlocker.com/file/29F45A1E5636F24C#
themoviediaries.blogg.se

2013-03-02 @ 15:59:22

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback