Safe Haven

Romatiskt Drama från 2013 med Julianne Hough och Josh Duhamel i huvudrollerna.
 
Lasse Hallströms "Safe Haven" handlar om en ung kvinna med en hemlig bakgrund som kommer till en liten amerikansk stad. Trots att hon försöker att hålla sig ifrån andra människor och komma dem nära, så träffar hon kärleken i änklingen Alex. Han tvingar henne att möta det mörka i sitt förflutna, som jagar henne, så att hon kan komma vidare i livet.
 
Alla som känner mig vet att Nicholas Sparks är min absoluta favorit författare, han har en förmåga att skriva helt magiska böcker. Så varje gång en av hans böcker filmatiseras så blir jag ju förståss överlycklig och jag har verkligen sett fram emot den här filmen. Även om jag blivit besviken på några av filmerna som gjorts hittils. Safe Haven däremot är helt underbar, den har allt som jag vill ha i en film. Historien är rörande och gripande och skdespelarna gör ett jättebra jobb tycker jag. Jag rekomenderar den verkligen.
 
 
 

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback