Grown Ups 2

 
Komedi från 2013 med bland andra  Adam SandlerKevin JamesChris Rock i huvudrollerna.
 
Lenny och hans familj har flyttat tillbaka till den lilla staden där han och hans vänner växte upp. Den här gången är det dock de vuxna som drar lärdom av sina barn under en dag full av överraskningar: den sista dagen i skolan innan sommarlovet.
 
Jag såg fram emot den här uppföljaren efterssom jag faktiskt tyckte Grown Ups var riktigt rolig när den kom ut 2010, tyvärr var jag riktigt besviken när jag lämnade biosalongen. För det första känns det som att dom har försökt alltideles för mycket att vara roliga vilket resuterar i att det bara blir rent ut sagt löjligt. Sedan var det alldeles för mycket "kiss och bajs" humr för min del, har lite svårt för det och det här blev därför mest jobbigt för mig att tita på och jag kom på mig själv att titta och ruska på huvudet och sucka ett flertal gånger. Jag säger dock inte att den inte hade sina ljusa stunder, visste det fanns scener där även jag skrattade högt, men för mig överväger tyvärr det dåliga och det här är ingen film jag varken rekomenderar eller någonsin kommer att se igen.
 
 
 


Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback