Lucka 12 - Christmas Cupid

Under lucka 12 hittar vi ABC Family filmen Christmas Cupid från 2010 med Ashley Benson, Chad Michael Murray och Christina Milian i huvudrollerna.

Sloane Spencer, är vacker, framgångsrik och jobbar på en PR-firma, då en av hennes klienter Caitlin dör av att hon sätter en oliv i halsen. Caitlin hemsöker nu Sloane och visar henne hennes liv i dåtid, nutid och framtid. Sloan behöver ändra sitt sätt att vara och sitt sätt att leva för att inte få en tragisk framtid. Kan en gammal pojkvän ha svaret?

Den här filmen är inte särskilt välgjord, den känns inte så påkostad men sedan är det ju en TV film också, så man kan ju egentligen inte förvänta sig så mycket mer. Jag gillar Ashley Benson i Pretty Little Liars men hennes roll i den här filmen käned bara blah. Vet inte riktigt vad jag ska säga, lite tråkig. Chad Michael Murray har jag bara gillat i en roll, som Lucas i One Tree Hill och därför är jag inte direkt överförtjust i hans prestation. Christina Milian kan jag inte säga så mycket om, gillade varken hennes skådespeleri eller hennes karaktär i den här filmen.

Handlingen är löst baserad på en Julsaga av Charles Dickens där huvudpersonen besöks av spöken från dåtid, nutid och framtid för att han behöver ändra sitt liv. Samma koncept kan man tillexempel även se i filmen Flcikvänner från förr.



Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback