90210 4x08 "Vegas Maybe"


SPOILERVARNING!

Nya 90210 avsnittet var ganska bra, inte det bästa dock. Gänget åkte till Vegas efter att Naomi dragit dit dom för att följa efter Austin som skulle fira sin födelsedag med sin familj. Saker går dock inte riktigt som Naomi tänkt sig när det visar sig att Austins pappa är en känd countrysångare och en riktig idiot. Annie kommer på Patrick att vara med en annan tjej och Dixon försöker handskas med sitt drogberoende. Adrianna försöker hjälpa honom vilket leder till mer än bara vänskap.

Det jag gillade med det här avsnittet var att det nu finns hopp om att det kan ta slut mellan Annie och Patrick, gillar verkligen inte dom två ihop, han är lite creepy enligt mig. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Adrianna och Dixom situationen, det känns som att hon i princip varit med alla killar i serien nu. Man vet inte riktigt hur man ska känna om henne som person heller, ena stunden gör hon något hemskt och man hatar henne, sen är hon snäll och man ändrar uppfattning. Det gör mig lite förvirrad. Silver's chef kan ju gå och gräva ner sig också, och vad ska hända nu när hon råkade skicka fel videofil?

Vad tyckte ni om avsnittet?

Kommentarer
Julia Enström

Check out our music video we made! ♥ ♥



Song: Pray (Justin Bieber)



http://www.youtube.com/watch?v=Vsy7CGk1IZM&feature=player_embedded

2011-11-09 @ 21:35:10
URL: http://juliajme.blogg.se/

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback