90210 4x09 "A Thousand Words"

SPOILERVARNING!

I det här avsittet läcker en video från Teddy's bröllop och han skyller det på Shane men det var egenligen Marissa som läckte videon efter att Silver hade råkat skicka den till henne. Naomi har inte pratat med Austin om vad som hände i Las Vegas och försöker att glömma sina bekymmer genom att hjälpa Alana med hennes kärleksproblem. Annie konfronterar Patrick men han säger inte direkt förlåt och Annie lämnar honom, men när hon behöver pengar för Dixon's rehab så går hon tillbaka till honom. Adrianna kör Dixon till rehab och säger att deras förhållande får vänta då han behöver fokusera på sig själv.

Det jag gillade i det här avsnittet var att Raj äntligen är frisk, att han och Ivy kommer få en framtid tillsammans. Jag hoppas nu att dom inte h¨ller på och förstör saker och ting med Ivy och fotoläraren. Raj och Ivy ska vara tillsammans. Jag gillar verkligen inte Adrianna och Dixon tillsammans, jag har sagt det förrut men det tålsa att sägas igen att de passar verkligen inte ihop. Jag hoppas att det inte blir någonting där. Annie och Liam måste hitta tillbaka till varandra. Typ nu! Får panik på han Patrick snubben.

Vi såg inte skymten av Navid i avsnittet så hur det ska gå med hans lilla samarbete med polisen får vi väl se i nästa avsnitt. Jag hoppas att Austin inte förlåter Naomi och försvinner, dom ska inte vara tillsammans. Det är verkligen inte många par i 90210 som jag gillar just nu. Är kaske därför som serien känns så tråkig.

90210 gör mig sällan jätteexalterad nu för tiden, och det här avsnittet var inget undantag. Det känns som sagt platt och ganska tråkigt, dom behöver komma på något nytt för att få liv i serien igen. Det börjar gå lite utför nu. Förhoppningsvis händer det någonting snart som ger serien lite ny driv.

Vad tyckte ni om avsnittet?

Kommentarer

» Ingen reklam för din blogg

» Ingen reklam för tävlingar

» Ingen reklam för frågestunder


« Namn

« Mail (visas ej)

« Blogg



Spara uppgifter?


Trackback